شیوه برخورد با 7 نوع مشتری قسمت 3
نوشته شده توسط : الهام جوادپور
  1. خریدار پرحرف

هرگز مشتری پرچانه را مزاحم تلقی نکنید، چرا که نه تنها او مزاحم نیست بلکه با پرحرفی اطلاعات زیادی را درباره شخصیت خود در اختیار شما می گذارد و در نتیجه کار شما را در مرحله شناخت مشتری سهل و آسان می کند. فراموش نکنید که حتی نهنگ دریا با فوران آب از پشتش در برابر صیادان آسیب پذیر می شود.

شیوه برخورد: مادامی که گفت و گوی او به فروش کالا مربوط می شود، اجازه دهید به سخنانش ادامه دهد. برای برانگیختن او باید با گوش دادن به سخنانش، نیاز روانی اش را ارضا کنید. با وجود این هرگاه احساس کردید از موضوع منحرف شده است، قاطعانه و با ظرافت او را به اصل موضوع هدایت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: